ΘΕΣΕΙΣ

με δυο λόγια...
"Η πολιτική πρέπει να ασκείται με απλό και κατανοητό για το λαό, τρόπο"

----------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------

Ο πολιτικός πρέπει να ξεκαθαρίσει και να ιεραρχήσει - κατηγοριοποιήσει αυτό που θα κληθεί να υπηρετήσει
  • Πολίτης
  • Κοινωνία
  • Πατρίδα-Ειρήνη
  • .
  • .
  • .
  • Κεφάλαιο
  • Αγορές

Τα τελευταία χρόνια είδαμε δυστυχώς, ότι η πολιτική στη χώρα εκφράστηκε με το γνώμονα της εξυπηρέτησης  του κεφαλαίου και των αγορών, δημιουργώντας μας την εσφαλμένη εντύπωση ότι για να ευημερήσει ο λαός θα πρέπει να εξυπηρετούνται πρωτίστως τα συμφέροντα των αγορών και του κεφαλαίου.

Η κρίση είναι τεχνητή.
Κρίση υπάρχει μόνο όταν υπάρχει έλλειψη αγαθών
Τα αγαθά λοιπόν περισσεύουν. Η τεχνολογία και γενικά η επιστήμη έχει καταστήσει την παραγωγή ικανή να καλύπτει τις ανάγκες του πλανήτη
Το χρέος των κρατών είναι τεχνητό.
Αν αθροίσουμε το χρέος όλων των κρατών με με ένα μαγικό τρόπο (γιατί δεν υπάρχει φυσικός) ένα πρωί πουν τα κράτη θέλουμε να εξοφλήσουμε όλο το χρέος μας, τότε θα συγκεντρωθεί ένας υπερπλούτος μυθικών διαστάσεων που υπερβαίνει πολλαπλάσια τον πλανήτη μας με τελικό αποδέκτη ποιον; Τις Αγορές; Ποιες είναι οι Αγορές; 
Οι αγορές λοιπόν είναι αυτός ο μηχανισμός που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, και που δημιουργήθηκε για να καταδυναστεύει τους λαούς της γης

Χρηματιστήρια: Μέρος του μηχανισμού
Παράδειγμα απλό: Όταν εγώ εργάζομαι στο χωράφι μου, στο εργοστάσιο, στο γραφείο, παράγω ένα πραγματικό πλούτο που μου αποδίδεται σε χρήμα ή σε προϊόντα που αν τα μεταπωλήσω πάλι θα μεταφραστούν σε χρήμα. Αυτό το χρήμα είναι ο πραγματικός πλούτος, ο κόπος μου δηλαδή.
Αν τοποθετήσω ("επενδύσω") αυτόν το κόπο σε χρηματιστήριο, αυτό που στην ουσία κάνω είναι ότι επιδιώκω να τον αυξήσω χωρίς κόπο!!
Αυτές είναι οι αγορές! Μετατρέπουν υπαρκτό κόπο σε φούσκα πλούτου και με αυτή τη φούσκα δανείζουν τα κράτη και εισπράττουν τόκους χωρίς να δίνεται η δυνατότητα να εξοφλούνται τα κεφάλαια και έτσι καταδυναστεύονται οι λαοί
Δηλαδή τον πραγματικό πλούτο που παράγουν οι λαοί, κάποιοι επιτήδειοι τον παίρνουν και αφού τον φουσκώσουν του τον επιστρέφουν με τη μορφή δανεισμού.

Το Σχέδιο "Συναλλαγή" έρχεται ως παγκόσμιο γεγονός, στην πιο κρίσιμη καμπή της χώρας και των Ελλήνων πολιτών, να αλλάξει τα δεδομένα, και να βγάλει την Ελλάδα και τον Έλληνα από αυτό το τεχνητό αδιέξοδο!!

Με το σχέδιο "Συναλλαγή",

Δίνεται ΑΜΕΣΑ λύση στα:

  • Φοροδιαφυγή - Εισφοροδιαφυγή
  •  Ασφαλιστικό
  • Επανεκκίνηση Οικονομίας
  • Έξοδος από το πρόγραμμα στήριξης
Βραχυπρόθεσμα (σε 6 μήνες)

  • Εισροή κεφαλαίων
  • Επενδύσεις
  • Ανάπτυξη
Μακροπρόθεσμα (σε 2 έτη)

  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Εξυπηρέτηση χρέους
  • Εγκληματικότητα
  • Παθογένεια ελληνικού κράτους
  • Φτώχεια
  • (γενικά επίλυση ΟΛΩΝ των μέχρι σήμερα άλυτων προβλημάτων)
Φιλοσοφία του Σχεδίου "Συναλλαγή"

Όλες οι συναλλαγές στη χώρα πραγματοποιούνται βάσει μιας καινούργιας διαδικασίας (είναι το μόνο πράγμα που αλλάζει στη συνήθεια των πολιτών και τίποτε άλλο) κατά την οποία γίνονται όλες οι εκκαθαρίσεις: ΦΠΑ, Ασφαλιστικές εισφορές, Δημοτικά τέλη, Διόδια, τέλη κυκλοφορίας, φόρος εισοδήματος. Πάσης φύσεως τεκμήρια (ΕΝΦΙΑ κλπ) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ!!

Εννοείται ότι αρχικά πατάσσεται  η φοροδιαφυγή - εισφοροδιαφυγή, και επιλύεται άπαξ και διαπαντός το ασφαλιστικό με τον εξής τρόπο:

Αρχικά δημιουργείται ΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ από: τον  άνεργο μέχρι τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, με την ονομασία Ε.Α.Φ. (Ενιαίος Ασφαλιστικός Φορέας)
Σε αυτόν τον φορέα είμαστε όλοι ασφαλισμένοι και πληρώνουμε εισφορές, από τη στιγμή που γεννιόμαστε μέχρι τη στιγμή που αποβιώνουμε, με τον εξής τρόπο και βάσει των δυνατοτήτων που θα μας δώσει το Σχέδιο "Συναλλαγή"
Πως;
Εφόσον έχουμε πατάξει την φοροδιαφυγή - εισφοροδιαφυγή  (15δις+/χρόνο) με το Σχέδιο Συναλλαγή πατήστε εδώ ,   μετακυλήουμε  αυτό το ποσόν στον Ε.Α.Φ. (Ενιαίος Ασφαλιστικός Φορέας) ως εξής:
Το 23% ΦΠΑ που ισχύει σήμερα το "σπάμε σε 15% + 8% για παράδειγμα, όπου 15% είναι το σημερινό 23%, και το 8% είναι ή φοροδιαφυγή - εισφοροδιαφυγή  (τα 15δις+/χρόνο). Οπότε το 15% το οδηγούμε το κρατικό ταμείο και το 8% στον ασφαλιστικό κουβά Ε.Α.Φ.!
Αυτό πολύ απλά σημαίνει, ότι όταν ένα μωρό γεννιέται, μόνο και μόνο επειδή σιτίζεται, ντύνεται, παίρνει παιχνίδια, και γενικά όλες του οι δραστηριότητες που απαιτούν να ξοδευτούν χρήματα, παράγουν ένα 8% εισφορά στον Ε.Α.Φ.!!!!
Άρα είμαστε όλοι ασφαλισμένοι, είτε είμαστε μωρά, παιδιά, μαθητές-φοιτητές, εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι κλπ μόνο και μόνο επειδή η διαβίωση μας απαιτεί έξοδα που δεν έχει σημασία ποιος τα πληρώνει αλλά επειδή πληρώνονται για μας παράγουν ασφαλιστική εισφορά που πρέπει να μας πιστώνεται.
Με αυτόν τον απλό τρόπο λύνεται το ασφαλιστικό, που μας το έχουν παρουσιάσει σαν αγκάθι οι τελευταίες κυβερνήσεις

Το εκάστοτε κυβερνών κόμμα έχοντας στο οπλοστάσιο του το Σχέδιο "Συναλλαγή" και τη φιλοσοφία του, μπορεί να χτίσει άνετα κοινωνική πολιτική και να επιλύσει ΟΛΑ τα "άλυτα" μέχρι σήμερα ζητήματα.
Γι' αυτό δεν θα επεκταθώ περισσότερο και αναμένοντας τις προθέσεις της κοινωνίας και τη θέληση του λαού. Θα επανέλθω με όποια μέσα - "όπλα" μου δοθούν ως προς την υλοποίηση των ανωτέρω

Ως παράδειγμα, και βάσει της γενικότερης φιλοσοφίας του Σχεδίου Συναλλαγή, μπορούμε να επιλύσουμε πολλά χρόνια προβλήματα της κοινωνίας και αναφέρομαι πχ στα ταξί της Αθήνας.
Ο κλάδος παρουσιάζει μία παθογένεια που στην ουσία τα θύματα είναι αποκλειστικά οι αυτοκινητιστές. Αν υποθέσουμε ότι η Αθήνα έχει 14.000 ταξί νόμιμα και τα ευρωπαϊκά πρότυπα θέλουν 1 ταξί ανά 1.000 κατοίκους για να μπορεί ο ταξιτζής να βγάζει ένα αξιοπρεπές μεροκάματο στο 8ωρο του άνετα και όχι να χρειάζεται να δουλεύει 12ωρο και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, πρέπει να οδηγηθούμε σε αυτό το πρότυπο χωρίς να θιχτεί ο ταξιτζής. Η πρόταση είναι η εξής:
Να ξεκινήσουμε από τη γενικότερη φιλοσοφία ότι όλοι οι πολίτες θα έχουν όριο συνταξιοδότησης τα 60 έτη (το οποίο εξηγείται σε άλλο τμήμα του σχεδίου) και να πούμε ότι όταν ο ταξιτζής ιδιοκτήτης ταξί φθάσει τα 60 έτη θα συνταξιοδοτείται και το κράτος θα του αγοράζει την άδεια με το ποσόν των 100.000,00 ευρώ την οποία και θα αποσύρει. Η συχνότητα απορρόφησης θα είναι 500 άδειες ταξί ανά μήνα. Δηλαδή  50 εκ. ευρώ/μήνα.
Όταν φτάσουμε στο όριο των ταξί που θέλουμε να έχουμε σε κυκλοφορία, οι επιπλέον άδειες που θα προκύπτουν στην κατοχή του κράτους θα διατίθενται σε νέους αυτοκινητιστές με κριτήρια, και χωρίς κόστος για τον αυτοκινητιστή. Αν υποθέσουμε ότι το κράτος αγοράσει και τις 14.000 ταξί σε ένα βάθος χρόνων (πχ 20 έτη), θα πρέπει  να εκταμιεύσει το ποσόν των 1,4 δις, όταν το Κοινωνικό Μέρισμα που διατίθεται αγγίζει τα 800εκ κάθε έτος! Φανταστείτε πόσο εύκολα μπορεί να λυθεί το πρόβλημα ενός κλάδου από μία κυβέρνηση που πραγματικά θα ήθελε. (ούτε θέλουν, ούτε μπορούν) Αυτή η φιλοσοφία της πρότασης θα συνδιαμορφωθεί μαζί με τον κλάδο των ταξιτζήδων

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει ο σχολιαστής. Το συγκεκριμένο θέμα είναι σοβαρό, και προσφέρεται μόνο για εποικοδομητικό διάλογο, σχόλια και προτάσεις.